今。/So./现在。


昨日、友人のお見舞いに病院にいったんですが、その途中で見つけた桜です。
昨日も桜の話題でしたがあまりにも綺麗だったので写真撮りました。

近所の妖艶な雰囲気の桜の道もすごいです!
通り一面に、桜がずーーーーーと並んでいます。
あと、提灯がピンクでなんか変な感じというか宮崎アニメの世界です。
(去年の今も書きましたが・・・)

つーことです。

-----------------------
Yesterday, a friend of sympathy to the hospital once, but found the middle of the cherry.
Yesterday was also the subject of cherry blossoms, so beautiful photos撮りましたtoo.

Nearby妖艶atmosphere is a great way cherry!
One side street, lined with cherry trees - GAZU.
Then, in pink lantern is kind of weird and I felt Miyazaki's anime world.
(I also wrote last year)

Come one.
-----------------------
昨天,对朋友的慰问对医院说了,不过,是那个途中发现了的樱花。
昨天也是樱花的话题因为过分漂亮照片拍摄了。

近处的妖艳的气氛的樱花的道也厉害!
在大街一面,樱花与zu—————排列着。
以后,灯笼是不是叫用粉红之类异怪的感觉是宫崎动画片的世界。
(去年的现在也写了···)

tsu—。
-----------------------

---Ψ

0 件のコメント :

コメントを投稿