をとめがいない場所だ。ああ。


また、Simon & Garfunkelのライブの夢をみました。
何故か周りは、女の人ばかりでした。
ただ、皆おばちゃんばかり。

で、通気口?の下をのぞくと
サイモンとガーファンクルがいました。
ガーファンクルの息子も。

何故か彼らはピエロの格好をしてました。
顔を真っ白に塗り赤い鼻をつけて。

突然、前にいた、おばちゃんが「キャー」と言って泣いているので
なんや?と思ったら、「Sound of Silence 」のスコアがあり
客それぞれの名前を日本語で書いてくれてました。

ただ、ボクの名前の一部が間違っていて「孝」が「考」になっていました。
でも嬉しくてボクも泣いてしまいました。

そこで、目が覚めました。

をわり。
-----------
Moreover, the dream of live of Simon & Garfunkel was seen.
Surroundings were only women why.
However, only the aunt all :.

[De] and ventilation hole. ..drinking..
There were Simon and Garfunkel.
Garfunkel's son also.

They are [shitemashita] . why as for pierrot's shape.
The face is painted pure-white and a red nose is applied.

It is said, the aunt is "[Kya-]" ahead and is what because of crying. [Mashita] . ..writing a name each guest in Japanese.. when thinking. there is a score of "Sound of Silence "

However, a part of my name was wrong and "Takashi" was "[**]. "
However, I am glad and I also have cried.

Then, it awoke.

[Wowari].
-----------
同时,看了Simon & Garfunkel的实况录音的梦。
只有不由得周围,女人。
只是,只有全部姑母。

出,通气口?窥视下的
话西蒙和gafankuru在。
gafankuru的儿子也。

不由得他们做着丑角的样子。
请雪白涂脸放红的鼻子。

因为前有,姑母说「啊」哭着什
么?「有Sound of Silence 」的比
分用日语在写客人各自的名字。

只是,我的名字的一部分错了「孝」成为「考虑」。
但是高兴我也哭了。

在那里,醒。

wo打破。




-----Ψ

0 件のコメント :

コメントを投稿